Saturday, July 20, 2013

The Peach


سلام این یک پیچ است. یک روز که فکر می‌کردم اگر کونِ لپتاپم را باز کنم و تویش را فوت کنم حتماً درست می‌شود و فقط مشکل اش یک فوت است، بازش کردم. بعد از این‌که او را فوت کردم و درب اش را بستم، این پیچ اضافه آمد. من هم از ترس این‌که یک وقت یک روز لپتاپم بخاطر این پیچ خراب نشود، پیچ را نگه داشته ام. زیرا به تعداد تمام پیچ ها یک سوراخی –نه از آن سوراخ ها– است که آن پیچ  باید بچرخد تویش. و بله آن هایی ام که دور و وَر پیچ هستند نامشان خاک است. همه جای کتاب خانه که نیست فقط یه طبقه‌ی روی دیوار است، خاک نشسته است. کلاً همه جای من خاک نشسته. روزی مردی در خیابان زد پشتم و وقتی برگشتم نگاهش کردم گفت چیزی نیست، داشتم خاک هایت را می‌تکاندم. انگار که من فرش‌ام و رویم یک بچه ی سه ساله پی‌پی کرده.

6 comments:

  1. ايده جالبه

    ReplyDelete
  2. با سلام
    من همان هستم که آندفعه مزاحم شدم و سوال پرسیدم. راجع به اینکه چطور علامت ها را بیاورم سمت راست و چطور نگذارم، دیگران کامنت بگذارند!
    میدانم دیگر عَنَش را در آورده ام! میدانم خیلی بچه پررو به نظر میرسم. اما از آنجا که شما خیلی با معرفت و مهربان و کول و همه چی تمام هستین، یک سوال دیگر هم دارم. اگر بخواهم لینک بدهم به وبلاگ های دیگر، از جمله وبلاگ خودتان، جناب صهبا، چطور باید عمل کنم؟ راهنمایی بفرمایید. با تشکر ممنان!

    ReplyDelete
    Replies
    1. منظورم همان بلاگروله. سمت راست وبلاگت.

      Delete
    2. آقا چیزی نیست بابا :)))))
      باید بری قسمت
      Layout
      بعد add gadget
      رو بزنی و تو پنجره ای که واز (و نه باز) میشه بلاگ لیست یا لینک لیست رو انتخاب کنی و تنظیماتشو انجام بدی.

      Delete
    3. کماکان بوس بوس جناب صهبای گرامی

      Delete
  3. چرا انقد این وبلاگت ملوس و دوس داشتنیست؟
    و چرا انقد کم رویش کار میکنی؟
    چرا واقه ان؟

    ReplyDelete